Dlaczego warto?
Prezentacja najnowszej oferty i rozwiązań technologicznych, fantastyczna biznesowa atmosfera i szansa na wzmocnienie pozycji rynkowej – tak można najkrócej scharakteryzować Targi Przemysłu Piekarskiego i Cukierniczego BAKEPOL. Ich ósma edycja odbędzie się jesienią 2021 roku.
Targi BAKEPOL to możliwość:
- prezentacji oferty klientom biznesowym z sektora piekarsko-cukierniczego, gastronomicznego, a także przedstawicielom sieci handlowych,
- nawiązania nowych relacji biznesowych z odbiorcami krajowymi i zza granicy,
- pozyskania informacji na temat potrzeb potencjalnych odbiorców, niezbędnych do rozwoju oferty,
- wymiany doświadczeń i poszerzenia wiedzy poprzez uczestnictwo w szkoleniach ,warsztatach, panelach dyskusyjnych.
Konkretni klienci w zasięgu ręki
Najliczniej reprezentowaną grupą zwiedzających podczas targów Bakepol 2019 w Krakowie były cukiernie i osoby reprezentujące przemysł cukierniczy. Niemal równie wysoki odsetek zyskały obecne piekarnie (blisko 40%). Ze względu na komunikowaną ofertę dla gastronomii, którą prezentowano podczas targów Bakepol, wśród odwiedzających pojawili się reprezentanci takich branż jak: produkty mleczarskie, owoce i warzywa, kawa i herbata, produkty zbożowe oraz makarony oraz słone/słodkie przekąski.


Powody, dla których piekarze i cukiernicy odwiedzają targi BAKEPOL
Badania marketingowe analizowały również kwestie priorytetów, które są istotne dla badanych w związku z udziałem w targach. Wśród celów wizyty na targach BAKEPOL najczęściej wskazywano na następujące kwestie:
- być na bieżąco z trendami rynkowymi (80%)
- poszukiwanie pomysłów / inspiracji (61/%)
- spotkać się osobiście z obecnymi dostawcami/ kooperantami/ klientami (53,3%)
- zobaczyć konkretne nowości (46,7%)
- pozyskać nowych dostawców (46,7%).
Wyżej wskazane powody udziału w wydarzeniu, są istotne w budowaniu strategii komunikacji i przygotowaniu oferty wystawienniczej w kolejnych edycjach.
Wiedza kluczem do sukcesu
Podczas targów BAKEPOL organizujemy merytoryczne spotkania - konferencje, seminaria i debaty branżowe, dzięki którym poznasz:
- efektywne rozwiązania biznesowe,
- trendy konsumenckie,
- marketingowe inspiracje.